با عرض سلام وخسته نباشی خدمت همه به خصوص همکلاسی های عزیز

ان شاالله که تعطیلات بهتون خوش میگذره!!!!

دوستان پیشنهاد دادند که صندلی داغ رو برگزار کنیم .حالا هرکی  با صندلی داغ  موافقه یا نظر ی داره نظرشو بذاره.